„Egyszerűen üzlet”

Tour Nanja projekt

Hírek // 2019.08.16

Komolafe Omotunde, a HTCC nigériai irodavezetője állt elő a Tour Nanja projekttel. A kezdeményezés lényege, hogy az afrikai üzleti kultúrával ismerkedők, befektetési szándékkal Nigériába érkezők első  benyomása pozitív legyen az országról. Sajnos sok olyan elrettentő hír vagy sztereotípia kering az országról, melyek alapjaiban rengetik meg a hatalmas lehetőségeket rejtő piac felé a bizalmat. Ahhoz, hogy a potenciális külföldi befektetők számára Nigéria vonzó legyen -s az is maradjon, először a biztonságérzetnek kell kialakulnia. Fontos, hogy már a repülőtéren az első pillanat jól sikerüljön, és a kint tartózkodás se váljon kellemetlen élménnyé.
A Nanja projektben résztvevők jellemzően 2-3 hetet töltenek el az ország különböző területein helyi kísérettel, a HTCC Nigéria irodájának munkatársaival, partnereivel.
Ennyi idő elégséges a megfelelő akklimatizálódásra, és a helyi viszonyok alapos feltérképezésére.
Az út során a kiutazók értékes tapasztalatokkal gyarapodnak, betekintélst nyernek a helyi -akár üzleti- kultúrába, mindemellett óriási élménnyekkel gazdagodnak. Hivatalos program tekintetében kollégáink elviszik őket a kamarákhoz, releváns szervezetekhez, vagy akár célzottan partnerjelölteknek.
Komolafe a 2018-as Adire fesztiválon ismrte meg az első kiutazó üzletembereket, akik részt vettek a Nanja projekben.

Nanja tour 3.jpeg

A történet itt nem ért véget, szeptemberben egy 7 fős üzleti delegáció érkezik Lagosba, ahol igényeiknek megfelelően prémium szolgáltatásokat kérnek, és ahol természetesen számítanak a HTCC kíséretére.
Komolafe hozzátette, hogy a szakmai programoktól függetlenül a kiutazó ügyfelekkel együttműködve közösen csinálják a prograomkat, akár egy nagy család.
A közösségépítés érdekében megalapítják a Nigerian-Hungarian Union-t, az az a Nigériai-Magyar Uniót is.

Megosztás: