„Egyszerűen üzlet”

Az Unilever az egészségfejlesztés úttörője Malawiban

Hírek // 2016.02.15

village_water.jpg

Új szappanmárkát dob piacra az Unilever Malawi. A brit-holland multinacionális cég leányvállalatának vezetője Blantyre-ban mutatta be a Lifebuoy nevű termékük továbbfejlesztett változatát, mely hozzájárul majd az alapvető higiéniai feltételek megvalósulásához az országban. Az egészségesebb életkörülmények megteremtéséért az Unilever már eddig is sokat tett Malawiban, és továbbra is igyekeznek úttörő szerepet játszani a megfelelő tisztálkodási szokások széles körű elterjesztésében.

A cég fontosnak tartja, hogy a közösségeket először is megismertessék a helyes egészségmegőrzési magatartásokkal. Ennek alapvető eleme a rendszeres és alapos kézmosás, mely elsőszámú védelmi vonalként funkcionál és még a védőoltásoknál is nagyobb jelentőséggel bír. Segít megfékezni a kórokozók terjedését, és akár a sima náthával, akár a komolyabb betegségekkel szemben is hatékony megelőzésnek számít.

Ehhez az Unilever az új lifebuoy termékkel a lehető legjobb eszközt kívánja a közösségek rendelkezésére bocsátani, mely világszínvonalú védelmet nyújt az embereknek. Szabadalmaztatott technológiával készül magas szintű védelmet biztosító összetevőkből. Kifejlesztésekor ügyeltek rá, hogy a környezetre gyakorolt káros hatása minél kisebb mértékű legyen. Segítségével csökkenthető a gyermekhalandóság, és javítja a családok, közösségek higiéniai körülményeit.

Az új termék megjelenésének az alkalmából, a társadalmi felelősségvállalás jegyében az Unilever a Queen Elizabeth Central kórház számára adományozott nagyobb mennyiséget a szappanokból. A gesztus természetesen nem oldja meg egyik napról a másikra az ország egészségügyi problémáit, de a helyes irányba mutató magatartást tanúsít, mely más vállalatok számára is példaként szolgálhat.

Megosztás: